Αφήνω τον έλεγχο σημαίνει…

PicsArt_1410346758135«ΑΦΗΝΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
Σημαίνει εμπιστεύομαι τη διαδικασία…

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι σταματώ να νοιάζομαι… σημαίνει ότι σταματώ να κάνω πράγματα που μπορεί να κάνει ο άλλος για τον εαυτό του.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι αποκόπτω τον εαυτό μου από τους άλλους… σημαίνει ότι κατανοώ ότι δεν μπορώ να ελέγξω τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρομαι… σημαίνει ότι σταματώ να επιδιορθώνω σφάλματα άλλων.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι δεν προσπαθώ… σημαίνει ότι σταματώ να απαιτώ να προσπαθούν οι άλλοι.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι δεν υποστηρίζω… σημαίνει ότι επιτρέπω στους άλλους να δεχθούν τις συνέπειες των πράξεων τους.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι σταματώ να απολαμβάνω τη μέρα όπως έρχεται… σημαίνει ότι σταματώ να απαιτώ από τους άλλους να προσαρμοστούν στις επιθυμίες μου και τα θέλω μου.

Το να αφήνω τον έλεγχο δεν σημαίνει ότι δεν βάζω δράση… σημαίνει να κατανοήσω ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Το να αφήνω τον έλεγχο μοιάζει με το να ξαπλώνω πάνω στο νερό και να αφήνομαι. Αυτή είναι αίσθηση που δίνει στη ζωή μου…

Το να αφήνω τον έλεγχο σημαίνει ότι φοβάμαι λιγότερο…
και αγαπώ περισσότερο…»

-Άγνωστος-

